L'APRS arriba a un acord amb ADAMO per rebaixar el preu de la fibra als associats i millorar el servei.

  • 15 October 2020

Després de diverses reunions, l'APRS ha arribat a un acord amb ADAMO, a fi i efecte d'atendre les peticions de molts dels associats: obtenir un millor preu en el servei de fibra i millorar la infraestrura d'aquesta, així com el servei  d'atenció al client.

Pel que fa a l'aspecte tècnic a dia d'avui s’han realitzat millores per evitar talls i microtalls. Així mateix ADAMO a decidit que en les pròximes setmanes es desconnectarà del CTTI (la línia troncal de la Generalitat) per tal de fer servir la seva pròpia. Això farà que en cas d’avaria, el temps de resposta sigui més ràpid. Actualment en cas d’avaria en la línia del CTTI, el temps de resposta per part dels tècnics de CTTI és molt lenta.

Així mateix s’ha ampliat l’oferta comercial, amb preus i serveis especials pels associats. Aquesta oferta comercial consta de 3 tipus de serveis:

1. Línia negocis:


1000mb simètrics
Servei NOC 24hores els 365 dies de l’any pel que fa a atenció al client. Disposaran d’un telèfon especial, diferent del que tenen actualment.
Preu catàleg: 50€
Preu associat: 35€


2. Línia PYME premium:


1000 mb simètrics.
Servei NOC 24hores els 365 dies de l’any per atenció al client i resolució d’incidències. Disposaran d’un telèfon especial, diferent del que tenen actualment. A diferència de línia negocis, en cas d’incidència es prioritza en aquesta tarifa la resolució de la incidència, on ADAMO es compromet a resoldrela amb un màxim de 4 hores.
Preu catàleg: 109€
Preu associat: 89€


3. Fibra dedicada:

A consultar

Per tal d’aplicar els descomptes i els serveis especificats, poden contactar amb la Sra. Elda Padilla al telèfon 694 49 59 50 o el correu elda.padilla@adamo.es